Informatie


Bestellen

Betalen

Verzendingskosten

Klantenkaart en korting        

Algemene verkoopsvoorwaarden

 

Bestellen


Plaats je artikel(en) in het winkelwagentje

Open het winkelmandje en controleer je bestelling, als alles klopt klik je op AFREKENEN

Ben je reeds klant? Dan kan je je inloggen bovenaan de pagina in het grijze kadertje: vul je gegevens in en klik op AANMELDEN. Is dit je eerste bestelling? Maak dan snel een account aan: vul alle gegevens in en klik onderaan op REGISTREER en vervolgens op GA NAAR STAP 2

U krijgt nu een overzicht van uw bestelling en uw gegevens. Controleer alles aandachtig. Is er iets fout: klik dan op AAPASSEN om te verbeteren. Als alles klopt klik je op BEVESTIG BESTELLING

Uw bestelling is doorgestuurd. Nu komt u op de betalingspagina. Indien u wenst te betalen via paypal met uw kredietkaart klikt u op KLIK HIER OM MET UW CREDITCARD TE BETALEN en volgt u de verdere instructies op. Verkiest u de vooruitbetaling via overschrijving? Hiervoor vindt u ook alle informatie op deze pagina.

U krijgt ook een email toegestuurd met de details van uw bestelling en betalingsgegevens

Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen

 

Betalen


Je kan kiezen tussen online betaling via paypal of vooruitbetaling via overschrijving.

Veilig betalen

De betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen niet door napro Belgium worden gelezen of anderszins worden achterhaald.

Online betalen

Indien je kiest voor de online betaalmethode via paypal is bij een succesvolle verwerking je betaling direct bij ons binnen en kunnen wij je order meteen in behandeling nemen.  Transacties met creditcard worden secure afgehandeld. 

Offline betalen

Bij de offline betaalmethode kan het enige werkdagen duren voordat wij je betaling ontvangen.  Omdat je bestelling pas in behandeling wordt genomen op het moment dat wij je betaling ontvangen hebben, dien je rekening te houden met een langere levertijd.  Vergeet vooral het ordernummer niet in te geven als referentie van uw betaling.

Alle betaalmogelijkheden kunnen nagelezen en geraadpleegd worden via de bevestigingsmail die u na plaatsing van uw bestelling ontvangt.  Elke afgeronde bestelopdracht wordt uiteindelijk per email bevestigd met een orderbevestiging.  Het is dus belangrijk dat je je emailadres correct op de website ingeeft! 

De orderbevestiging per email is geen betalingsbewijs, maar geeft aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij je order hebben ontvangen.  Napro Belgium is gerechtigd om bestellingen te weigeren dan wel aanvullende informatie op te vragen.

 

Verzendingskosten


Wij rekenen een kleine bijdrage van € 3,00 in de verzendingskosten aan binnen België.  Wanneer u echter voor een bedrag van € 50,00 of meer aan producten bestelt, is de verzending gratis.

 

Klantenkaart en korting


Bij bestellingen van € 75,00 of meer geven wij een onmiddellijke korting van 10% op het totaalbedrag van de bestelling.  Omdat u reeds een onmiddellijke korting geniet, krijgt u natuurlijk geen zegeltje voor de klantenkaart.  Blijft uw bestelling onder het bedrag van € 75,00?  Dan krijgt u een zegeltje voor op uw klantenkaart waarop uw aankoopbedrag en de datum van de bestelling vermeld staan.  Dit zegeltje zit aan uw factuur gehecht in uw pakje.  Heeft u geen klantenkaart?  Geen nood, deze wordt ook gewoon mee opgestuurd met de bestelling.

Ik heb een volle klantenkaart, hoe verzilver ik deze?

Je klantenkaart is vol wanneer er zes zegeltjes zijn opgeplakt.  Wij aanvaarden enkel de originele kaarten, geen kopies.  Hebt u een volle kaart?  Stuur ons deze dan op per post, vergezeld van een nieuwe bestelling.  Voor deze bestelling kan u het bestelformulier gebruiken dat u terugvindt in onze brochure (wordt bij elke levering bijgevoegd).  U stuurt de bestelling + klantenkaart (beide van naam en adres voorzien) op naar

Napro / ASAL - Steenstraat 86, 8610 Werken

Uw korting wordt afgetrokken van het totaalbedrag van de nieuwe bestelling.  De korting bedraagt 10% van het totaalbedrag van de zes zegeltjes op de kaart.  Wij kunnen volle klantenkaarten die ons bereiken via fax ook niet aanvaarden, omdat dit overeen komt met een kopie.  Enkel de originele klantenkaart per post verstuurd wordt aanvaard.

 

Algemene verkoopsvoorwaarden


Korte samenvatting

Wanneer je een bestelling plaatst bij Asal/Napro, ga je akkoord met de algemene verkoopsvoorwaarden.

Controleer het product en de verpakking bij levering alvorens het te openen.

Mocht je een artikel ontvangen dat niet overeenkomt met de artikelomschrijving op de site, dan kan Asal/Napro je artikel vervangen of het bedrag terugstorten. Dit is echter enkel mogelijk bij een niet geopende verpakking en onbeschadigd artikel.

Uitzonderlijk kan het voorkomen dat de levertijden niet worden gehaald. Asal/Napro kan hier niet voor verantwoordelijk worden gesteld en is dan ook niet verplicht een compensatie te voorzien.

Asal/Napro behoudt zich het recht voor bestellingen te weigeren.

Aan de informatie op deze website (afbeeldingen, beschrijvingen, levertijden, prijzen en overige) kunnen geen rechten worden ontleend. Allen zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.

Voor de uitgebreide versie van de algemene verkoopsvoorwaarden klik hier.

 

Veel gestelde vragen


 

Wat is smaakversterker, en wat is het doel ervan?

Productinformatie over mononatriumglutamaat (smaakversterker) dat in sommige producten gebruikt wordt. Glutamaat, ook glutaminezuur genoemd, is het enige aminozuur, dat van nature veelvuldig voorkomt in eiwithoudende voedingsmiddelen, zoals bv. in vlees, melk (voornamelijk botermelk), kaas, tomaten en in vele groentesoorten. De fabricage van het glutamaat dat in onze producten voorkomt, vloeit voort uit het natuurlijk fermentatieproces van de suikerbiet. Natuurlijk glutamaat bevordert de stofwisseling. Op onze nutritionele infopagina kunt u terugvinden welke producten uit het gamma vrij zijn van smaakversterker, gluten, lactose, dierlijke vetten en cholesterol.
 

Hoe lang zijn de producten houdbaar?

Kruiden zijn onderhevig aan licht, lucht, warmte en vocht.

  • De speciaal uitgekiende verpakking met aluminium bekleding beschermt uw product tegen deze invloeden, zodat ze extra lang houdbaar zijn.
  • De uiterste houdbaarheidsdatum varieert van 8 tot 18 maanden, afhankelijk van de maximum houdbaarheid van het product in kwestie.
  • Deze datum heeft betrekking op de uiterste houdbaarheid van het product in ongeopende toestand.
  • Als de verpakking is aangebroken, is de houdbaarheid afhankelijk van de bewaring.

Tips voor een lange houdbaarheid :

  • Na opening snel terug afsluiten (niet laten open staan).
  • Koel en droog bewaren, nooit in de koelkast bewaren.
  • Het product in de oorspronkelijke doos bewaren.

 

Is het laten opsturen van de producten wel veilig?

Eén van onze taken bestaat erin om u een degelijke bestelservice te bieden. Producten die u rechtstreeks bij ons bestelt (via de website, schriftelijk of telefonisch), worden met de meeste zorg behandeld, zorgvuldig en stevig ingepakt en binnen de week bij u thuis geleverd.
Hiervoor doen wij beroep op de post of DPD pakjesdienst, afhankelijk van de grootte van uw bestelling.

Als extra "vers-service" verkiezen wij om voor alle postbestellingen de producten met de meest lange houdbaarheidsdatum te verzenden. Op die manier kunt u als klant optimaal genieten van onze kwaliteitsproducten.